Labels

2015. Un produs Blogger.
Liceul Teoretic "M.Eminescu"

vineri, 10 decembrie 2021

Alegeri locale - Consiliul Elevilor în Liceul Teoretic ,,Mihai Eminescu,, Florești

 


De ziua internațională a Drepturilor Omului , 10 decembrie, elevii membrii a Laboratorului Democratic din L.T.,,Mihai Eminescu,, Florești în parteneriat cu profesoarele Dragan T. și Railean A., au realizat a 5-a activitate, Alegerile membrilor CE, în așa mod pregătim cetățeni activi. Elevii au consultat Ghidul practic pentru desfășurarea alegerilor în Consiliul Elevilor, a urmat etapa de pregătire apoi de desfășurare a alegerilor în cabinetul de istorie. Prin această activitate am urmărit promovarea unei culturi electorale democratice, dezvoltarea abilităților civice necesare participării, competențe și responsabilitate la alegeri care ar trebui să fie unul dintre vectorii-cheie ai educației civice de-a lungul vieții și principala misiune de formare a abilităților și cunoștințelor electorale trebuie să fie efectuată de școală.

Profesoara Railean A. a avut rolul de moderator, după care a comentat acțiunile membrilor biroului electoral, a evidențiat importanța exercitării dreptului la vor în democrația contemporană.
Elevii au rămas mulțumiți de activitatea realizată de ei, au intrat bine în rolul lor de: președinte, secretar, operatori , membri, observatori și alegători.
Elevii: Ilușca M. ,,Am rămas încântată în urma acestor alegeri a CE, în urma acestei activități am aflat multe lucruri utile pe care le vom folosi în viitorul apropiat, cum ar fi ,cum să votăm corect și care sunt regulile într-o secție de votare.,,
Bolbocean I.,,Am avut plăcerea să i-au parte la activitatea de astăzi pentru ca am aflat multe lucruri avantajoase ce o să-mi prindă bine atunci când va veni timpul sa votez,,
Rotaru M.,,Mi-a plăcut activitatea de astăzi deoarece am înțeles foarte multe lucruri noi cum e să lucrezi într-un birou electoral și câtă răspundere este,,.
















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu