Labels

2015. Un produs Blogger.
Liceul Teoretic "M.Eminescu"

marți, 10 noiembrie 2015

Odiseea cugetului și școala de toamnă Power Up!

    Odiseea Cugetului este un concurs de rezolvare creativă a problemelor pentru elevii de toate vârstele. Echipele formate din elevi aleg o problemă, creează o soluție, apoi își prezintă soluția în cadrul unui concurs cu participarea altor echipe, ce vizează aceeași problemă și fac parte din aceeași divizie.

     Pe data de 29 octombrie- 1 noiembrie, la Chişinău, a fost organizată o şcoală de toamnă pentru a cunoaşte ce este Odiseea Cugetului , la care au participat şi elevii Liceului Teoretic  „Mihai Eminescu”. Fiecare dintre noi ne-am simţit într-o atmosferă relaxantă şi în acelaşi timp lucrativă. Pe parcursul acestor zile am reuşit să învăţăm ce înseamnă Odiseea Cugetului, să discutăm problemele, să lucrăm în echipe şi să soluţionăm una din problemele concursului. Pe lîngă toate acestea, am devenit prieteni cu noi tineri din diferite regiuni ale Moldovei şi am primit o deosebită plăcere în schimbul de experienţă cu ei. Odysey of the Mind is a competition where everyone learn something new for himself. Noi deja am învăţat ceva...însă totul abia se începe! Wish you luck!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu