Labels

2015. Un produs Blogger.
Liceul Teoretic "M.Eminescu"

vineri, 11 martie 2016

Un concurs-o cunoaștere de sine…

      A fi pedagog nu e un privilegiu,ci o vocație și o mare responsabilitate, iar performanța în educație devine un rezultat al muncii cu multă dăruire de sine, un mod de a testa verticalitatea profesională. Concursul Pedagogul anului 2016, desfășurat sub egida Direcției Educație Florești, i-a adus laurii succesului doamnei Neli Deleu,profesoară de limba și literatura română din Liceul Teoretic  "Mihai Eminescu".




“ Înalta apreciere din partea juriului a fost o onoare,dar și o mare responsabilitate, iar locul întîi obținut în acest concurs alături de cadrele didactice din raion m-au motivat pentru activitatea de mai departe, oferindu-mi încredere în propriile forțe și un grad de libertate profesională. Pentru mine școală este rostul vieții proprii,este cea mai frumoasă meserie pe care a creat-o Dumnezeu. Activez după principiul “În fiecare om o lume-si face incercarea”, deaceea sint mîndră că am posibilitatea să formez oamenii, personalității originale, încercând să păstrez unicitatea cu care s-a născut fiecare. Am iubit întotdeauna copilul asa cum este, m-am străduit sa-i descopăr valențele personale și să-i motivez să străbată mai ușor întunericul. Mereu i-am încurajat pe elevii mei să trăiască bucuria succesului și le-am dat tot ce am mai bun pentru a-i ajuta să se realizeze la ore și în viata de fiecare zi. Le mulțumesc organizatorilor pentru buna desfășurare a concursului Pedagogul anului 2016, pentru promovarea și susținerea unui învățămînt de calitate care pune în valoare profesia de pedagog.”


      Colectivul profesoral și elevii Liceului Teoretic "Mihai Eminescu" Florești îi aduc astăzi în dar doamnei Deleu buchetul recunoștinței și al succeselor promițătoare. A fi pedagog nu e un privilegiu, ci o vocație, iar doamna Deleu a fost născută pentru a deveni Pedagog prin vocație, Dumneaei este mândria elevilor,părinților, colegilor și a întregului raion. Va dorim realizări frumoase, să luminați calea descoperirilor în atingerea unor performanțe desăvârșite.
     

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu